Forside > Online Forum > Workshops
Brugere Log på
Høng-Crewet

Hvad skal vi lave?

Steffen Jørgensen

d. 31. Jul. 2006 kl. 09:54

Jeg vil super gerne lave en workshop(for foreningen og dens medlemmer), eller rettere jeg vil gerne lave flere, men har nok kun tid/mulighed ofr at lave en(hvis det skal blive ordentligt) i den nærmeste fremtid(efteråret).

Derfor vil jeg gerne vide hvad i helst vil have for en workshop(evt. afstemning Steven?). Mine umiddelbare ideer er:

Våbenworkshop:
Gaffavåben på alle mulige måder. Tror folk er blevet for dovne og køber deres egne våben, så lad os komme igang med lidt egenproduktion og få lavet nogle våben.
En god mulighed for at få brugt sin kreativitet og prøve nogle ideer af. Hvem savner f.eks. ikke nogle dejlige troldekøller eller et broad-surfing-sword of doom?

Skjoldeworkshop:
Synes godt vi kunne bruge tid og ressourcer på at få lavet nogle fede og rigtig gode skjolde som vil kunne bruges til alle mulige arrangementer frem i tiden.

LL-workshop:
Vi kunne lave et hold, som skla tage til LL og bruge noget tid sammen på at få lavet bagrundshistorier, udstyr m.m.
Dette kræver dog at folk over længere tid har lyst til at tage til kampagnen i Holbæk.

Kostumeworkshop:
Selvom i lige har holdt en, så mener jeg bestemt godt at vi kunne afholde en til. Vi har ret så meget stof til overs, så lad os noget godt ud af det. Her kan man i samme stil med våbene få brugt sin kreativitet, hvis man har lyst til at sy.

Nogle der har andre ideer?

Ens for alle workshopsne vil være at jeg kun vil afholde det for foreningensmedlemmer og at alt udstyret går til foreningen. Muligvis kan man så købe sit udstyr af foreningen, hvis man gerne vil have det selv(kan man gøre det sådan?)...


What say you?

Rettet d.2006-7-31 8:57:30 af Steffen Jørgensen

Steven Poulsen

d. 31. Jul. 2006 kl. 13:41

Meget fint Steffen, jeg opretter et afstemning med det samme.

Vi kan sagtens lave det således, at deltagerne kan købe det de laver af foreningen / eller at de blot selv står for køb af materialer / på anden vis personligt beholder det de laver.

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?