Forside > Online Forum > Gamers Weekend 2
Brugere Log på
Høng-Crewet

Ris og Ros

Steven Poulsen

d. 14. Nov. 2006 kl. 14:27

Så fik vi afholdt Gamers Weekend 2.
På trods af at vi kun var 8 mennesker, så synes jeg, at det var skide hyggeligt.
Der blev spillet rigtig meget, og det var tilmed nogle gode spil.
Personligt blev jeg helt grebet af GW stemningen, og fik endelig taget mig sammen til at få malet lidt.
Især lørdag nat tog spilleglæden for alvor fat, og mens jeg sad og malede kunne jeg mærke på folk at humøret kun steg. Alle grinede og havde det rigtig sjovt.
Så herfra et tak til jer, som var med. I var rigtig gode til at opføre jer ordentligt, og samtidig havde det sjovt.

Næste gang kunne jeg dog godt tænke mig, at folk benyttede badet... puha en lugt...
Men hellere den lugt, end ingen Gamers Weekend
Maden virkede generelt ret godt synes jeg. Det eneste minus var, at fisken til aftensmaden var af lidt for billig kvalitet, og undertegnede havde ikke nok erfaring i stegning af paneret fisk...

Steffen Jørgensen

d. 15. Nov. 2006 kl. 22:13

Ja, mange tak for en god weekend!

Nok var vi kun 8(plus lidt besøgende en gang imellem), men hvis vi havde været mange flere, så tror jeg det var blevet en mindre god oplevelse i form af manglende terræn/figurer, men det problem kunne der jo gøres noget ved, hvis der kommer flere tilmeldte næste gang

Ris/ros:
Det at der var købt mad, slik og drikkelse var igen rigtig godt. Personligt kunne jeg dog godt have undværet mange af chipsne for lidt mere slik og måske noget frugt.
Aftensmaden var måske ikke helt optimal, men der var nok og de andre måltider var mere end tilstrækkelige.

Til næste gang bør der måske gøres lidt mere for at få budskabet ud til folk og så burde man måske indregne et beløb i prisen, som hver gang går til at der bliver lavet noget terræn til foreningen(?).

Yderligere kunne man måske opdele de forskellige oprydningsting og andre "pligter" imellem folk, så der var lidt mere styr på dette. Det var egentlig ikke et problem her, men med 20 deltagere havde det nok været noget mere kaotisk.

jens watson

d. 03. Dec. 2006 kl. 12:28

jeg vil også gerne takke for en fantastisk fed gamers weekend, det lykkedes mig at vende min kedelige statistik i mordheim med min beast warband spørg steven hvordan gors er i nærkamp hehe... men spørg til side jeg har ikke det store at sætte fingrene på, steffen har lidt ret at frugt ville være dejligt, men såan er det. jeg vil sådan set ikke brokke mig over noget, og vente med stor længsel efter næste gamers weekend..

Rettet d.2006-12-3 12:29:0 af julemanden

tue kb. jensen

d. 12. Dec. 2006 kl. 11:41

det har været en god gamers weekend, undtagen uheldet med chokoladen(dette måtte jeg jo også høre på i et stykke tid!) Det var hyggeligt og der var en god stemning. Dog kunne maden godt forbedres lidt

Men ellers tak for et godt arrangement.

Ps: se billede af Denner!

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?