Forside > Online Forum > HøngCrewCon´07
Brugere Log på
Høng-Crewet

Lad os få planlagt noget

Steven Poulsen

d. 05. Dec. 2006 kl. 08:40

Vi skal have HøngCrewCon´07 arrangeret snart. Jeg skal nok lave nogle foldere, som folk kan få med hjem, men jeg skal først lige have på plads hvad de skal indeholde.

De foregående HøngCrewCon´er vi har holdt, har foregået på to forskellige måder:
1: Stramt skema. Dette var til vores første con, hvor hele weekenden var delt op i moduler, og man tilmeldte sig de enkelte moduler på forhånd.
2: Freestyle. Dette var til vores andet scenarie, hvor weekenden stadig var delt op i moduler, men man fandt for hvert modul ud af, hvad man ville lave.

Den første metode kræver at vi finder en masse scenarier og gamemasters på forhånd, men garanterer så også at de er der. Det er planlægningstungt og tidsplanen er stram.
Det andet kræver at folk selv tager nogle scenarier med, og at de er friske på at køre nogle spil på eget initiativ.

Hvilken foretrækker i?

Steffen Jørgensen

d. 07. Dec. 2006 kl. 20:46

I forhold til en så lille con som vores, så synes jeg alternativ to er bedst. Det giver frihed og folk kan jo forberede et spil hjemmefra aligevel. Typisk vil spillere jo gerne spille med en GM der er godt forberedt, så det burde ikke være et problem.

Yderligere giver det mere mulighed for at vi får vores eget "ludo-tek" op at køre, så der kan blive spillet nogle bræt- og kortspil.

Dennis Christensen

d. 07. Dec. 2006 kl. 23:38

Det er vist pænt tydeligt her hvem der skal stå for planlægningen.

Dem der skal planlægge en evt version 1, er dem der gerne vil have en version 2 :)

Lad os da blande det mig og Jose siger så. Vi skal bare sørge for, at have et par reserve GMs klar, hvis det nu er en der falder fra.

Og Allan det er jo ikke 100% freestyle. Tispunkterne er faste og GMs er faste, eneste freestyle er spillerne.

Scheye, Christian

d. 12. Dec. 2006 kl. 06:19

jeg er med på hvad denner skrive, lad os lave et mix af 1 og 2

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?