Forside > Online Forum > HøngCrewCon´07
Brugere Log på
Høng-Crewet

RIS OG ROS TIL CON 07.

Mikkel Ottendahl

d. 11. Feb. 2007 kl. 17:28

jeg syntes at det var total nice at det varet 3 gode dage og det var nogle gode gm´er der havde nogle total nice scenarier.

og tak til alle de seje personer der har været med.

og det var god mad vi fik....!

og det var total syndt for dem der ikk var med MU HA HA HA HA som allan ville sige det.!

Peter O. Jakobsen

d. 12. Feb. 2007 kl. 16:45

Ja vil også sige det var rigtig fedt...

... i de fede scenarier hvor jeg henholdsvis var , mørkeræd dæmon og CIA-Agent, så det var meget fedt

... at jeg lærte at spille Munchkin

... at jeg stadig er træt (hvad? sov kun 8 timer, i det hele)

... at der var nok mad og drikkevare til at vi kunne loote det, Tak for Cornflakes

... at Steven prøvede at kværke Mads efter aftensmaden

... at der var slap kamp efter aftensmaden

Det var bare genrelt fedt til Con

Josefine Lund Ludvigsen

d. 12. Feb. 2007 kl. 20:11

Tak for et rigtigt godt con :)

Det var fedt at, det varede hele weekenden.

Det var fedt at, der var rigeligt med mad, slik og chips, og at vi i år også havde frugt.

Det var nogle gode scenarier, der blev spillet. Der var lidt for enhver smag.

Det var sjovt at prøve at være GM, det ku jeg godt tænke mig at være igen en anden gang.

Maden var super.

Og der var en god stemning hele weekenden.

Kritik: Der manglede en smule drikkelse til morgenmaden søndag. Men det er jo ingenting :)

Steffen Jørgensen

d. 13. Feb. 2007 kl. 18:45

Yes! Mange tak for en rigtig hyggelig weekend!
Lad so sørge for at vi bliver ved med den slags arrangementer.

Lidt kommentare:

Hvis folk savnede den ene eller anden slags type spil eller andet, så kan jeg kun foreslå at de forbereder noget selv til næste gang. Eller evt. lokker nogen til at forberede det. Det er uendelig mange ting man kan forberede til sådan en con og det er jo ikke sikkert at det "vi" vil er det "i" vil

Når vi ikke er flere deltagere end vi er(og intet ondt med det, for vi morer os jo gevaldigt), så synes jeg det er lidt problematisk at vi har så mange tilbud(40k, rpg, magic, brætspil osv.) til folk. Specielt hvis vi fastlægger nogle ting og f.eks. arrangere turneringer. Vi risikerer at folk forbereder sig og så bliver slemt skuffede, når der så kun dukker nogle få op til det man har forberedt sig på, eller at aktiviteten helt droppes.
Jeg ved ikke helt hvordan det skal løses, men jeg synes vi skal blive ved at holde i tankerne at vi ikke skal "slå for store brød op".
Skal dog lige siges at jeg ikke oplever at det har været det store problem denne gang.

Det var rigeligt med slik og mad. Stort plus. At der manglede lidt drikkelse er vel til at leve med :-)

Ses

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?