Forside > Online Forum > Scenarier
Brugere Log på
Høng-Crewet

Sensommerdrømme

Steffen Jørgensen

d. 18. Dec. 2010 kl. 16:37

http://rollespil.dk/forum/sensommerdr%C3%B8mme-sommerscenarie-18-07-til-22-07-2010

Jeg synes dette lyder interessant. Aner ikke hvor stort det er og hvor mange regler mv. der kommer, men synes det lyder spændende.

Vigtigst så kan der planlægges med det allerede nu, hvilket vil sige at vi kan lægge planer og rent faktisk få ferie til det...

What say you?

Karina Worninger

d. 28. Jan. 2011 kl. 17:18

Hej
Jeg har lige opdaget at i havde dette forum og snakker om at tage til Sensommerdrømme.
Jeg har læst jeres ideer igennem, desværre kan det ikke helt lade sig gøre.
Vogtere er kun npcer hvis de overhovedet kommer i spil, og den klan der der passede på muren er sporløst forsundet.

En løsning kunne være at i var af en klan der indtil for et år siden havde hyppig kontant med klanen "Murens Vogtere" , i har været rejst ud for at lede efter dem og har ved selvsyn kunnet konstatere at muren er i en meget dårlig stand og klanen er som sunket i jorden.
Jeres formål med at tage til markedet kunne være at i vil have resten af landet til at støtte jer, så i kan overtage reperationerne af muren.
Der vil nok være en del forbehold, muren jo har været forfaldet i løbet af mange år, selvom de har sendt materialer til "Murens Vogtere".

Der er lige pt et par få mangler på siden som kommer op inden for de næste par uger.

I kan enten skrive til mig her, eller benytte vores forum eller skrive til os på gm@sensommerdroemme.dk

Vil gøre opmærksom på at markedet ikke foregår i en by, men på klanfolkets hellige plads som byboerne har gjort til markedesplads.

Vi har med vilje ikke beskrevet forskellige klaner da vi gerne vil lave dem i samarbejde med jer spillere..

mvh Karina Worninger
Redigeret d. 28. Jan. 2011 kl. 19:19

Karina Worninger

d. 28. Jan. 2011 kl. 17:27

Kan fortælle at vi lukker tilmeldingen ved 180spillere, reglerne er hovedsageligt Kan-Man-Så-Kan-Man.

Og har i fået andre ideer skal i være velkommen til at smide dem efter mig :)

Vi ligger vægt på intriger og vil aktivt bruge folks bger hvis de er afleveret rettidigt. Med dette mener vi skabe grobund for relationer og intrigier, og vi ønske er ikke at styre scenariets retning når det er gået igang. Men vi vil løbende suplere med spilskabende events og elementer.

Steffen Jørgensen

d. 29. Jan. 2011 kl. 21:10

Hej Karina

Tak for info og opdateringen. Vi fortsætter helt sikkert med at snakke lidt videre og så kan vi forhåbentlig beslutte noget snart(og når folk har fået bekræftet ferier) :=)

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?