Forside > Online Forum > HøngCrewLan 09
Brugere Log på
Høng-Crewet

Mobilt internet

Steven Poulsen

d. 11. Dec. 2008 kl. 07:35

Denner foreslog at vi brugte lidt penge på at splejse til en mobil adgang til internettet.
Personligt har jeg aldrig været til et Lan, hvor der har været internetadgang, men det er også ved at være rigtig mange år siden, jeg har været til Lan, så jeg er ikke klar over, hvor vigtigt internetadgang er.
Hvis vi bliver tilstrækkelig få tilmeldte, så kan det evt. være, at vi finder et sted at være, hvor der allerede er internet. Pt. er jeg den eneste tilmeldte.

Lad os dog lige antage, at der er en del der melder sig til. Har folk så interesse i, at der bliver splejset om internetadgang?
Jeg kan umiddelbart ikke lige finde nogle specielt gode mobile internet services. Det bedste ser ud til at være 3, som har:
# Download hastigheder op til 7,2 Mbit/s
# Uploadhastighed op til 384 Kbit/s
# Downloadhastigheden kan variere, men vil typisk være mellem 2,0 og 5,5 Mbit/s
Det koster 299kr. per måned, men jeg kan ikke lige se, om man bliver bundet i en periode.

Alt dette er selvfølgelig ligegyldigt, hvis der er en deltager, som i forvejen har mobilt internet.

Steffen Jørgensen

d. 11. Dec. 2008 kl. 09:31

Jeg er rimelig sikker på at Carsten har et abonnement hos 3, så prøv at hør ham ad.

Minimumsprisen for 3 er desuden 1800 for 6 mdr. så synes ikke det umiddelbart er noget foreningen skal investere i og det er ret mange penge prisen skal sættes op med, hvis det skal hives ind den vej...

Rettet d.2008-12-11 10:32:28 af Steffen Jørgensen

Allan larsen

d. 11. Dec. 2008 kl. 14:41

Jeg kan måske godt låne min fars fra 3. Den kan ikke trække alle 20 deltagere, hvis vi skal spille WAR eller WoW, da den vidst kun er på 2,0Mbit/s.

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?