Forside > Online Forum > Forslag
Brugere Log på
Høng-Crewet

Nyt look

Steven Poulsen

d. 04. Mar. 2007 kl. 23:09

Flere har efterspurgt et lysere look til siden, men jeg har svært ved at sammensætte siden på samme måde som den er nu, hvor den samtidig er lys.

Jeg har lavet et udkast til et alternativt look, som kan ses her: hong-crewet.dk/test.asp
Idéen var så, at man kunne bestemme imellem forskellige personer, i stedet for krigeren, samt andre rollespilsting, end sværdet i menuen og bag Høng-Crewet banneret.

Idéen er blevet modtager meget forskelligt. Nogle synes den er god, andre at den er dårligere end den vi allerede har.

Det korte og det lange er, at jeg har brug for hjælp/input.
Så sig mig hvad du synes, vi skal gøre. Kom gerne med forslag til farver, farvesammensætninger og opbygning generelt.

Det skal siges, at der også er folk, som synes, at siden er genial i sin nuværende udformning og udseende. Så hvis du også mener, at den er fin, som den er, så sig også det, således at det ikke er de evt. få, som vil have den ændret, som får lov at bestemme.

Steven Poulsen

d. 04. Jun. 2008 kl. 20:24

Hvor ville det være rart, hvis alle de under 18 ville komme herind og give deres mening til kende. Det er jo mest for at gøre dem gladere for hjemmesiden, og hele denne sag er relevant.

Peter O. Jakobsen

d. 05. Jun. 2008 kl. 10:23

http://hong-crewet.dk/tests/darkblueandsilver/test.asp
Er stadig den bedste, den er pæn, funktionel, og gør ikke siden så langsom igen

Jesper

d. 08. Jun. 2008 kl. 16:15

jeg synes den god som den er (også med de nuværende mørkeblå skyer/himmel og silhuetten af træerne)

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?