Forside > Online Forum > Figurspil
Brugere Log på
Høng-Crewet

how to cast the demons back to the abyss

jens watson

d. 11. May. 2009 kl. 21:42

jeg starter nu en tråd efter en debat om hvilken hære og heroes der er bedst til at tage de nye chaos demons ned.

jens watson

d. 14. May. 2009 kl. 17:10

ja det er nemlig også min tanke... et dejlig stort orc regiment på 30 og den overstående goblin chariot til et flanke angreb... og nu koster orc´er jo kun 6 pts stykket så der er kun for 180 pts orc´er og men full command til 35 og shields (30) så rykker det...

Dennis Christensen

d. 14. May. 2009 kl. 21:39

Ham special characteren med Anvil vil nok dræbe en del demoner.

Ellers en heavy magic army med så meget shadow magic som muligt, der er en spell der ikke tillader ward save.

Mads Andersen

d. 23. Jun. 2009 kl. 00:24

Combat resolution lyder som et godt bud ja, men det ville klart være at foretrække med store units, med høj lederskab. Skaven eller dwarfs tænker jeg, skaven dør bare nemt. En lav, ond stemme hvisker det uheldsvangre "warp lightning cannon" i mit hoved, men det beskytter ward-save vel stadig mod?

Fear er stadig en faktor der er værd at regne med, selvom demons kommer i undertal. Det er noget lort at fejle et fear-tjek.

Hvordan tror I en Empire gun-line ville stå sig? ved godt den ikke kan gøre så meget ved ward-saves, men kan det lade sig gøre at pløkke dem ned før de laver for meget ravage alligevel? Tænker handgunners, crossbows, pistoliers, volleyguns osv.

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?