Forside > Online Forum > Figurspil
Brugere Log på
Høng-Crewet

hvor sælges der skumplader?

Frederik

d. 08. Dec. 2009 kl. 17:55

jeg har planer om at bygge en mega gargant og en great gargant, men jeg skal bruge nogle materialer fx. skum og plastic card. jeg ved hvor man kan købe plasticcarded, men jeg aner overhovedet ikke hvor jeg kan finde skum. det skum som vi brugte til at bygge terræn med i gamers weekend, hvor købte i det? for det er perfekt til jobbet.

Steffen Jørgensen

d. 08. Dec. 2009 kl. 19:55

En hvad skal du bygge?

Det skum vi har til terræn er noget jeg har fået fra min fars arbejdsplads. Det er noget skum som arkitektfirmaet bruger til at bygge modeller mm. af.

Hvis du vil betale for det, så kan jeg nok godt skaffe nogle hele plader/stykker.

Er det pladerne du tænker på eller klodserne og hvor meget skal du bruge? Så kan jeg spørge min far...

Frederik

d. 09. Dec. 2009 kl. 06:58

jeg regner nok med at jeg først går igang med mega giganten i sommer eller efterår da jeg først skal have et job så jeg får penge til at købe materialer

Frederik

d. 09. Dec. 2009 kl. 16:56

her er en side om garganter og titans hvis i har lyst til at se: http://gargant-owners-club.tripod.com/
der er også en forum hvor du kan se projekter med titans (og gargants). desværre er det lang tid siden nogen har skrevet derinde.

der er også en guide til at lave en såkaldt "russbot" som bruger demolisher rules, men kan sagtens bruges som battlewagon med deff roller og alt andet du kan forestille.

der er også en "codex: gargants" derinde hvor du kan se stats. du kan selvfølgelig lave lidt om på det, for man bruger dem i apocalypse
Redigeret d. 09. Dec. 2009 kl. 17:59

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?