Forside > Online Forum > Figurspil
Brugere Log på
Høng-Crewet

GWs nye malinger

Steven Poulsen

d. 25. Mar. 2012 kl. 19:34

Så har GW åbnet dørene til information (og forudbestilling) af deres nye malinger.
Der er 145 bøtter i den nye serie, så det er ca. dobbelt så mange som i den nuværende.
Den samlede pakke koster 4350kr. (hvilket giver 30 pr. maling, så kufferten er gratis)
www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?prodId=prod1560002a

Det vigtige for os, som stadig har masser af maling, der ikke er blevet brugt, er, at de nuværende farver ikke med garanti vil gå igen i de nye.
De laver malingen på en ny måde hos en anden producent. Dette betyder også, at alle farver får nye navne.

Rasmus Bjerrum

d. 13. Apr. 2012 kl. 21:34

det gir fin mening. det lyder lidt skidt at deres drybrush farver ikke kan fortyndes og dermed nok ikke er noget alm. hobby folk ender op i at spendere nogen videre penge på.

Mads Andersen

d. 15. Apr. 2012 kl. 17:30

Er der nogen der ved om man vil kunne lave en gradvis omstilling til det nye system efterhånden som man løber tør for de gamle farver? Kan de nye og de gamle fungere sammen? - Jeg bliver ikke glad, hvis jeg skal ud og forny alle mine malinger på samme tid for at kunne male noget som helst!

Godt at høre det ikke er skidt alt sammen; tak for opsummering Steven, har ikke fået læst noget om de nye malinger selv. :)

Steven Poulsen

d. 15. Apr. 2012 kl. 18:27

Det er stadig vandbaseret maling, så du kan godt bruge de nye og de gamle sammen. De kan sagtens blandes osv.

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?