Forside > Online Forum > Figurspil
Brugere Log på
Høng-Crewet

Nye restriktioner

Steffen Jørgensen

d. 17. Sep. 2013 kl. 15:37

Hej
I forlængelse af turneringen, så har vi snakket lidt om at opdatere vores egne restriktioner. Der er dog en del arbejde forbundet med dette(hvis det skal blive balanceret for alle hære), så jeg hælder til at vi skal droppe at have vores egne restriktioner og istedet for bruge nogle andres.

Jeg har fundet disse som jeg selv synes kunne være brugbare:
2md(danske og opdateres jævnligt): www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70443.0
Swedish comp(internationale og opdateres ofte): swfbr.ipbhost.com/index.php?showtopic=4494
ETC(internationale og mere simple end de to andre):warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=115558&sid=870a9ae7c6a31d19b1dcd7256ec45648

Prøv at se nærmere på dem og kom meget gerne med kommentarer til hvilke(n) du foretrækker. Jeg vil prøve at få spillet nogle kampe med en eller flere af disse restriktioner i fremtiden.

Steven Poulsen

d. 02. Jan. 2014 kl. 09:08

2MD har så småt sine 2014 restriktioner klar: www.powerfist.dk/forum/index.php?board=502.0
Spændende at læse deres modifikationer. De prøver jo at rette op på alt det, som de finder "forkert" i de forskellige hære.

Svenskerne opdaterede deres system midt i december. Steffens link i første post er stadig gældende.

ETC har, så vidt jeg kan lure, ikke fået deres version 2014 klar endnu.

Steffen Jørgensen

d. 06. Jan. 2014 kl. 18:45

Er stadig mest fan af svenskerne :)

Steven Poulsen

d. 09. Nov. 2014 kl. 08:42

Jeg stødte lige på et fedt system, som Dukkelogen nu bruger:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=82579.msg1053443;boardseen#new

Jeg tror dog ikke, at det ville virke til Gamers Weekend, da vi allerede har masser af kage :)

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?