Forside > Online Forum > Figurspil
Brugere Log på
Høng-Crewet

Back to the wastes.

jens watson

d. 17. Oct. 2013 kl. 16:14

I vinden høres gudernes stemmer, deres tilbedere lokkes i hobetal til det kolde nord. i kampen for deres gunst udkæmpes slag under hvivlende skyer af magi og vanvid. Med landskabet der vrider sig i tortur under de utallige monstere og galninge der betræder den.
Tiden er kommet for blod og heltegerninger, udåd og bedrag, magi og sværdslag.


Mads og jeg har snakket om at vi tager en weekend ud af kalenderen engang til januar, når mads' speciale er overstået, og spiller chaos warbands.
Ideen er at vi spiller med 1500 pts hære med følgende restriktioner:
Ingen lord choices.
alle choices er 0-1 med undtagelse af chaos hounds og spawns.
heroes må max havde et magic item, de er under deres rejse til hæder og ære så de er ved at skaffe sig disse ting. I starten af weekenden vil alle hærenes generaler slå på eye of the gods tablen, spawndoom og demonhood slås om. det der slås er en evne de beholder hele weekenden.
Redigeret d. 17. Oct. 2013 kl. 16:16

Steven Poulsen

d. 17. Oct. 2013 kl. 18:47

Lyder spændende. Beholder generalen også evt. slag på Eye of the Gods tabellen slået i løbet af spillene?
Der kommer jo nok også til at ligge en Gamers Weekend i januar/februar, så det bliver to weekender, der skal flås ud af kalenderen. Jeg er frisk (antaget, at i inviterer folk til at være med). Jeg ligger også gerne hus til.

jens watson

d. 17. Oct. 2013 kl. 18:50

det har vi ikke helt fundet ud af endnu. men vi arbejeder på at lave nogen scenarier til det, som giver noget mere chaos feel end de normale scenarier.

Steffen Jørgensen

d. 18. Oct. 2013 kl. 16:32

Lidt regelinspiration(i hvert fald til det med "erfaring" til sin hero):
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=69948.0

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?