Forside > Online Forum > Figurspil
Brugere Log på
Høng-Crewet

Alternativt spil til Gamers weekend

Steen

d. 27. Oct. 2013 kl. 11:31

Jeg er egentligt medlem af siden, da jeg leder efter modeller, med nogle flotte rollespils kostumer til at lave nogle fede fantasy billeder.

Men jeg modtager jo stadigt alle jeres updates omkring Gamers Weekend.
Jeg spiller ikke selv Warhammer eller andre af disse fantasy spil, men jeg spiller til gengæld rigtig meget Axis and Allies Miniatures, som er en alternativ version til det store Axis and Allies, hvor man kæmper anden verdenskrig på verdensplan.
I miniatures er vi nede på det lidt mere overkommelige taktiske niveau, hvor en kampvogn ikke bare er en kampvogn, så der er forskel på en Sherman og en Tiger - ligeledes for infanteriet.

Mange vil nok sammenligne det med Flames of War, hvilket er nemt at forstå hvorfor, men reglerne er mere enkle og til at gå til, så derfor er mit spørgsmål om det kunne være interesse for at jeg kom forbi en af jeres Gamers Weekends og havde spillet og evt. et par venner med, vi mangler altid plads at spille på.

Venlig hilsen
Steen

Steen

d. 28. Oct. 2013 kl. 09:59

Send mig gerne en besked i lidt god tid i forvejen inden den næste GW, kunne jo evt. være vinterferien, hvid ikke alle er ude og rejse der.

Axis and Allies Miniatures er noget nemmere at gå til end Flames of War, men konceptet er jo de samme taktiske manøvre.

Mads Andersen

d. 28. Oct. 2013 kl. 10:49

Jeg er enig med Denner i, at folk skal have lov at spille, hvad de vil til Gamers. Så kan folk jo bare spille andet end GW's spil, hvis de vil det.

Steffen Jørgensen

d. 28. Oct. 2013 kl. 12:03

Citat: Steen

Send mig gerne en besked i lidt god tid i forvejen inden den næste GW, kunne jo evt. være vinterferien, hvid ikke alle er ude og rejse der.



Hej Steen

Hop ind og tilslut dig vores facebook side. Det er den nemmeste(og vel eneste) måde at få automatiske beskeder fra os. Ellers er det bare med at holde øje med hjemmesiden her umiddelbart.

Log på

Forbliv logged på: Log på
Glemt password?
Ny bruger?